top of page

13 Βασικές τάσεις διαφήμισης μάρκετινγκ Διαμόρφωση 2024

Ο κόσμος του ψηφιακού μάρκετινγκ εξελίσσεται γρήγορα, με νέες τεχνολογίες και στρατηγικές να αναδύονται κάθε χρόνο. Καθώς πλησιάζει το 2024, πολλές διαφημιστικές τάσεις υπόσχονται να φέρουν επανάσταση στις καμπάνιες μάρκετινγκ. Από διαφημίσεις με τεχνητή νοημοσύνη έως εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας, οι επωνυμίες διαθέτουν περισσότερα εργαλεία από ποτέ για να αιχμαλωτίσουν το κοινό.


Αυτό το άρθρο διερευνά 13 ζωτικής σημασίας τάσεις διαφήμισης που θα μπορούσαν να επηρεάσουν σημαντικά τη στρατηγική σας για το 2024.


  1. Η οδήγηση προς τις διαφημίσεις βίντεο με μέγεθος μπουκιάς

Τα μικρο-βίντεο κάτω των 30 δευτερολέπτων θα κυριαρχούν στη διαφήμιση. Με σύντομο εύρος προσοχής, οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν καλύτερα με διαφημίσεις βίντεο με σνακ πριν από την αναπαραγωγή περιεχομένου. 


Το Instagram και το Twitter λειτουργούν καλύτερα για διαφημίσεις κάτω των 30 δευτερολέπτων, ενώ τα βίντεο Meta μπορούν να προβάλλονται για 1 λεπτό. Οι σύντομες διαφημίσεις βίντεο έχουν επίσης υψηλότερη απόδοση επένδυσης σε όλες τις πλατφόρμες.


  1. Η συνεχής ανάπτυξη των βίντεο με δυνατότητα αγοράς

Περισσότεροι από τους μισούς επαγγελματίες της διαφήμισης πιστεύουν ότι τα μέσα που μπορούν να αγοραστούν θα καθορίσουν την επόμενη εποχή της διαφήμισης. Οι διαδραστικές διαφημίσεις βίντεο με δυνατότητα αγοράς επιτρέπουν άμεσες αγορές εντός διαφήμισης. Επωνυμίες λιανικής, όπως το "The Fresh Market" έχουν χρησιμοποιήσει βίντεο με δυνατότητα αγοράς επιτόπου, με αποτέλεσμα μεγαλύτερη αφοσίωση και μεγαλύτερους χρόνους συνεδρίας. Η απρόσκοπτη διαδρομή από το βίντεο στο ταμείο κρατά το κοινό κολλημένο.


  1. Η μετάβαση σε σιωπηλή, εμπειρία βίντεο εκτός ροής

66% των ανθρώπων δεν αρέσουν οι δυνατές, ενοχλητικές διαφημίσεις βίντεο. Το βίντεο εκτός ροής εισάγεται σύμφωνα με το γραπτό περιεχόμενο για μια λιγότερο ενοχλητική εμπειρία. Οι θεατές μπορούν να κάνουν κλικ για ΚΑΤΑΛΟΓΗ ΣΙΓΑΣΗΣ, με υπότιτλους που διευκολύνουν την κατανόηση για αθόρυβη αυτόματη αναπαραγωγή. Το βίντεο εκτός ροής βλέπει επίσης υψηλότερα κλικ και μεγαλύτερη αφοσίωση από τις κανονικές διαφημίσεις βίντεο. τελικά, το βίντεο με απενεργοποίηση ήχου και υπότιτλους έχει καλύτερη απόδοση.


  1. Η επιτακτική ανάγκη της αυθεντικότητας στο Influencer Marketing

Οι καταναλωτές απαιτούν αυθεντικότητα από τις επωνυμίες που υποστηρίζουν. Οι μικρο-influencers που χρησιμοποιούν και παρουσιάζουν προσωπικά προϊόντα θεωρούνται πιο αυθεντικοί. Η επωνυμία κοσμημάτων Pandora συνεργάστηκε με καθημερινούς δημιουργούς στο TikTok για την καμπάνια τους #PandoraMe, αναδεικνύοντας τις σχετικές στιγμές με τα προσαρμοσμένα κοσμήματά της. Τα αποτελέσματα μίλησαν από μόνα τους – η καμπάνια ξεπέρασε την αναμενόμενη προσέγγιση κατά 400%.


  1. Η συνεχιζόμενη κυριαρχία της Amazon στη διαφήμιση ηλεκτρονικού εμπορίου

Το Amazon κατακτά πάνω από τα τρία τέταρτα των δαπανών για διαφημίσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, χάρη στη λεπτομερή στόχευση, τα υψηλά ποσοστά μετατροπών και τις εποπτευόμενες πωλήσεις από τις επιτόπιες αγορές.


Οι διαφημίσεις διαφημιζόμενων προϊόντων εμφανίζονται πλέον ευδιάκριτα στο ίδιο το Amazon και πέρα από αυτό – ενσωματωμένες εγγενώς σε ιστότοπους όπως το Buzzf< /a>e< u>ed και το Pinterest μέσω του Amazon DSP. Καθώς η Amazon επεκτείνεται σε δίκτυα εκδοτών, παραμένει ένα επικερδές διαφημιστικό κανάλι για τις επωνυμίες D2C.


  1. Η σταθερή ανάπτυξη της εγγενούς διαφήμισης

Πάνω από το ένα τρίτο των επαγγελματιών μάρκετινγκ βρίσκουν ότι οι εγγενείς διαφημίσεις δημιουργούν την καλύτερη απόδοση επένδυσης (ROI) σε διάφορες μορφές. Σχεδιασμένες για να ταιριάζουν με την εμπειρία χρήστη, οι εγγενείς διαφημίσεις βλέπουν πολύ υψηλότερα ποσοστά κλικ και μετατροπών σε σύγκριση με τις διαφημίσεις προβολής. 

Μια επωνυμία κοσμημάτων δυσκολεύτηκε να προσεγγίσει πελάτες υψηλής αξίας για διασταυρούμενες πωλήσεις έως ότου μεταπηδήσει σε μια στρατηγική εγγενών διαφημίσεων – οι μετατροπές στη συνέχεια αυξήθηκαν κατά 130%. Καθώς η εγγενής διαφήμιση εξελίσσεται, οι επενδύσεις είναι έτοιμες να αυξηθούν.


  1. Η διαφήμιση podcast γίνεται κύρια ροή

Η αγορά των podcast επεκτείνεται με ιλιγγιώδεις ρυθμούς, και αναμένεται να φτάσει τα 66 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2027. Αυτοί οι πιστοί ακροατές που συμμετέχουν στην επιλογή δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στις ενσωματωμένες διαφημίσεις podcast από άλλα μέσα. Καθώς οι καταναλωτές μεταδίδουν περισσότερο ήχο, οι διαφημίσεις podcast παρουσιάζουν μια σημαντική ευκαιρία με χαμηλότερο κόστος από τις πλατφόρμες ροής ήχου. Οι μεγάλες και μικρές επωνυμίες έχουν ήδη αξιοποιήσει τις διαφημίσεις podcast και προϋπολογίζουν περισσότερο.


  1. Αυξανόμενη σημασία της βελτιστοποίησης φωνητικής αναζήτησης

Αν και η υιοθέτηση μειώθηκε το 2022, η χρήση του φωνητικού βοηθού συνεχίζει την ανοδική της πορεία – αναμένοντας 8,4 δισεκατομμύρια χρήστες έως το 2024. Οι επωνυμίες πρέπει να βελτιστοποιήσουν τη φωνητική αναζήτηση για να αξιοποιήσουν τη ζήτηση για πρόσβαση σε πληροφορίες hands-free σε έξυπνες συσκευές.\


  1. Η συνεχής αποτελεσματικότητα του περιεχομένου που δημιουργείται από το χρήστη

Οι καταναλωτές εμπιστεύονται το περιεχόμενο ομοτίμων πολύ περισσότερο από τις καμπάνιες επωνυμίας. Οι φωτογραφίες χρηστών συγκεντρώνουν περισσότερα κλικ από τις επαγγελματικές εικόνες σε ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου, διαφημίσεις και αναρτήσεις κοινωνικής δικτύωσης. Με 4 φορές υψηλότερες αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων, οι επωνυμίες ενσωματώνουν το UGC σε πολλαπλά σημεία επαφής – και βλέπουν την αύξηση των μετατροπών καθώς οι πραγματικές εικόνες πελατών δημιουργούν αυθεντικότητα και εμπιστοσύνη στις αγορές.


  1. Η στροφή προς το χιουμοριστικό, τάσεις και σχετικό περιεχόμενο

68% των ανθρώπων θέλουν αυθεντικό, σχετικό περιεχόμενο μέσων κοινωνικής δικτύωσης από επωνυμίες. Η σχετικότητα αποδίδει καλύτερα για την απόδοση επένδυσης (ROI), αν και το χιούμορ έχει μεγαλύτερη απομνημόνευση της επωνυμίας. Αυτή η προτίμηση έχει ενημερώσει το ημερολόγιο περιεχομένου, με το 50% να δίνει προτεραιότητα στο "αστείο" στον συνδυασμό τους. Οι επωνυμίες ανταποκρίνονται επίσης πιο γρήγορα στις τάσεις, καθώς τα μιμίδια επιτυγχάνουν υψηλότερη αφοσίωση στο 60% έναντι των τυπικών εικόνων. Σε τελική ανάλυση, οι καταναλωτές ανταμείβουν τις επωνυμίες που ενστερνίζονται τη σχετικότητα.


  1. Αύξηση της ιεράρχησης της βελτιστοποίησης για κινητά

Περισσότερο από το ήμισυ της επισκεψιμότητας αναζήτησης στο διαδίκτυο προέρχεται από κινητές συσκευές. Οι κορυφαίες επωνυμίες βελτιστοποιούν τον ιστό για κινητά, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και τις διαφημίσεις επί πληρωμή για να φτάσουν σε ένα ολοένα και πιο σημαντικό δημογραφικό στοιχείο – Gen Z. Με περισσότερα από 360 δισεκατομμύρια δολάρια σε ισχύ δαπανών, το Gen Z είναι πρώτο για κινητά και κυριαρχεί στα κινητά. Οποιοδήποτε ψηφιακό μάρκετινγκ επωνυμίας πρέπει να αναβαθμίζει και να βελτιώνει τις εμπειρίες μέσω κινητού τηλεφώνου σε γενικές γραμμές για να προσελκύει δαπάνες για νέους.


  1. Εμφανίζονται λύσεις για το μέλλον χωρίς cookie

Καθώς η Google σχεδιάζει να αποκλείσει τα cookie τρίτων, οι διαφημιστές βρίσκουν εναλλακτικές λύσεις στην παρακολούθηση δεδομένων και στόχευση μέσω προγραμματισμού. Το μάρκετινγκ βάσει σήματος εστιάζει σε σήματα καταναλωτή σε πραγματικό χρόνο, όπως αναζητήσεις και κλικ, για την προβολή σχετικών διαφημίσεων με χρονική διάρκεια. 


Η λύση αυτοεξυπηρέτησης του Amazon DSP που βασίζεται σε σήμα έχει δείξει 20-30% μεγαλύτερη απήχηση στο Safari και στον Firefox χωρίς cookie. Οι επωνυμίες προετοιμάζονται για αλλαγές δεδομένων και απορρήτου μέσω στοίβων τεχνολογίας προτεραιότητας για να διατηρήσουν διαφημίσεις σχετικές με τα συμφραζόμενα.


  1. Η αυξανόμενη γοητεία των επώνυμων άμεσων μηνυμάτων

Σχεδόν το ένα τρίτο των επωνυμιών χρησιμοποιούν απευθείας μηνύματα σε κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης για εξυπηρέτηση πελατών και υποστήριξη πωλήσεων. Οι πλατφόρμες προσβλέπουν τώρα στη δημιουργία εσόδων από μηνύματα με επιλογές πέρα από στατικές διαφημίσεις προβολής. Ο συνδυασμός διαφημίσεων και άμεσης επικοινωνίας κρατά τις επωνυμίες μέσω μηνυμάτων. Με ανοιχτό ποσοστό 90% στις εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων, οι έμποροι έχουν ήδη ξεκινήσει τη δέσμευση σε επώνυμες συνομιλίες.

  • Facebook - Grey Circle
bottom of page